4 juni, 2018

Irene is onze administratieve duizendpoot met oog voor detail. In dit interview stelt zij zich graag even voor.

Wie is Irene de Bruin?

Even Voorstellen Irene de Bruin Synetic 2018“Ik ben 36 jaar en kom uit Krommenie. Mijn vrije tijd stop ik graag in mijn gezin en daarnaast  spreek ik regelmatig af met vriendinnen om lekker bij te kletsen.

Waar veel van mijn collega’s een achtergrond in de IT hebben is die van mij de agrarische sector. Na de middelbare tuinbouwschool in Aalsmeer heb ik een aantal jaren in een bloemenwinkel gewerkt. Daar werd mij echter al snel duidelijk dat ik een andere richting op wilde gaan. Zodoende kwam ik terecht bij Floramedia, een communicatiebedrijf voor de groene markt, om vervolgens 16 jaar lang met veel plezier kwekers te ondersteunen in hun groene communicatie.”

Hoe ben je bij Synetic terechtgekomen?

“Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging en Jessica, die ik al langere tijd ken, wees mij erop dat Synetic een vacature voor PMO open had staan. De vacature sprak mij erg aan en na het eerste gesprek klikte het van beide kanten.

Daarnaast heeft Synetic een indrukwekkend portfolio met daarin klanten als Ziggo en PWN. Bedrijven waar je echt trots op mag zijn! Ook werkt Synetic voor Bejo, wat weer een klant was van mijn vorige werkgever. Leuk om nu op een ander vlak met Bejo contact te hebben.”

Wat doe je bij Synetic?

“Ik ondersteun de projectmanagers en verzorg de administratie voor onder andere de urencontrole, facturatie en budgetbewaking. Op de dinsdagen wordt het office management door mij verzorgd.

En dit bevalt mij heel erg goed. Dit komt mede doordat ik direct in het team ben opgenomen en mij daarom vanaf het begin al erg op mijn gemak voel, maar ook omdat er genoeg werk is om op te pakken.”

Wat valt je tot nu toe op bij Synetic?

“De gedrevenheid en betrokkenheid van iedereen, de collega’s zijn harde werkers. Ook in privétijd zijn mensen vaak in positieve zin nog bezig met hun werk, om er op deze manier alles uit te halen.

Van het relatief jonge team spat dan ook de energie af. Joost en Hessel zorgen daarbij goed voor hun personeel. Zo worden er bijvoorbeeld gezonde lunches aangeboden en per kwartaal een gezellig uitje georganiseerd.”

Waar liggen jouw ambities voor de (nabije) toekomst?

“In de komende periode alle administratieve informatiestromen volledig in de vingers krijgen, om iedereen zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen en samen verder te groeien!”